Bakim Destek Hizmeti Bilgisayar Bakim Destek

BAKIM DESTEK HiZMETLERiMAINTENANCE / SUPPORT
Kurumunuzda bir IT elemanı barındırmak / yönetmek istemiyorsanız, Bakım / Destek hizmetini alarak, belirli tarihlerde kurumunuzdaki işlerin tamamlanması için eleman temin edebilir, her türlü sistem sorunları için 7*24 destek alabilirsiniz. Yıllık olarak alabileceğiniz bu hizmet ile, IT yönetiminizi tamamıyla ileri bilişim Teknolojileri’nin profesyonel ekibine outsource etmiş olacaksınız.
İLERİ, Bilişim Teknolojileri Bakım ve Destek Hizmetleri ile  müşterilerimizin IT alt yapılarını oluşturan
ürünlerin standartlara uygun bir şekilde çalışmasını sağlamak, sistem üzerinde yer alan ürünlerden
oluşan alt yapı, iletişim ortamı ve ağını bir bütün halinde çalışır durumda bulundurmak ve sistemden en iyi performans değerlerini elde etmek amacıyla sunulan katma değerli hizmetler kümesidir.
IT Destek Hizmetleri ile,  müşterilerinin gereksinim ve beklentilerini  en uygun IT hizmet çözümleri ile sağlayarak, çalışan ve müşteri memnuniyeti ile verimliliğini arttırmayı hedeflemektedirFirma Bilgi İşlem sürekliliğini sağlamak, mevcut teknolojik cihazlara müdahale , upgarde  ve destek anlamında farklı seçeneklerle firmaların hizmetini sunuyoruz.
SUNDUĞUMUZ SEÇENEKLER:
Uzaktan Erişim ile Destek Hizmeti
Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) yoluyla sağlanır.

Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.

Periyodik Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.
Telefonda Destek Hizmeti
Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek
koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.

Çağrı Başı Servis Hizmeti

Çağrı Başı Servis Hizmetimiz müşterilerimiz tarafından telefon, faks, e-mail veya internet üzerinden arızalarını servis merkezimize ulaştırmaları ve servis merkezimizin servis isteği ulaşımından itibaren konunun uzmanı servis elemanının servise yönlendirilmesi hizmetidir