BAKIM DESTEK HiZMETLERiMAINTENANCE / SUPPORT
Kurumunuzda bir IT elemanı barındırmak / yönetmek istemiyorsanız, Bakım / Destek hizmetini alarak, belirli tarihlerde kurumunuzdaki işlerin tamamlanması için eleman temin edebilir, her türlü sistem sorunları için 7*24 destek alabilirsiniz. Yıllık olarak alabileceğiniz bu hizmet ile, IT yönetiminizi tamamıyla ileri bilişim Teknolojileri’nin profesyonel ekibine outsource etmiş olacaksınız.
Çağrı Başı Servis Hizmetimiz müşterilerimiz tarafından telefon,
faks, e-mail veya internet üzerinden arızalarını
servis merkezimize ulaştırmaları ve servis merkezimizin servis isteği
ulaşımından itibaren konunun uzmanı servis elemanının servise yönlendirilmesi
hizmetidir
İLERİ, Bilişim Teknolojileri Bakım ve
Destek Hizmetleri ile müşterilerimizin
IT alt yapılarını oluşturan
ürünlerin standartlara uygun bir şekilde çalışmasını sağlamak,
sistem üzerinde yer alan ürünlerden
oluşan
alt yapı, iletişim ortamı ve ağını bir bütün halinde çalışır durumda
bulundurmak ve sistemden en iyi performans değerlerini elde etmek amacıyla
sunulan katma değerli hizmetler kümesidir.
IT Destek
Hizmetleri ile, müşterilerinin
gereksinim ve beklentilerini en uygun IT
hizmet çözümleri ile sağlayarak, çalışan ve müşteri memnuniyeti ile
verimliliğini arttırmayı hedeflemektedirFirma Bilgi İşlem sürekliliğini
sağlamak, mevcut teknolojik cihazlara müdahale , upgarde ve destek anlamında farklı seçeneklerle firmaların
hizmetini sunuyoruz.
SUNDUĞUMUZ
SEÇENEKLER:
Uzaktan Erişim ile Destek Hizmeti
Sunucu
veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için
alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote
access) yoluyla sağlanır.
Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin
sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun
giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.
Periyodik Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme
kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında
cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel
bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların
önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.
Telefonda Destek Hizmeti
Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi
derhal müşterinin talebini ve destek
koşullarını
inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek,
çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep
telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde
destek hizmeti verilir.
Çağrı Başı Servis Hizmeti